.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشی گرفتن مصارف از منابع تامین اجتماعی در مازندران

شمال نیوز: مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به پیشی گرفتن مصارف از منابع تامین اجتماعی در استان مازندران اظهار داشت: مصارف سازمان تامین اجتماعی در مازندران برای نخستین بار در تاریخ، از مرز میلیارد گذشته و به یک تیلیارد و 337 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، علی اصغر محمودی عصر دیروز چهارشنبه در نشست خبری بمناسبت روز تامین اجتماعی، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: سازمان تامین اجتماعی نیز عزم خود را جزم کرده تا در راستای اجراکردن سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در بخش سلامت گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه بیکاری و فشار اقتصادی ناشی از تحریم ها سبب کاهش درآمدها شد، افزود: نباید غافل از این باشیم که دولت تدبیر و امید که به حوزه های نظارتی و بیمه های اجتماعی و برای غلبه بر چالش ها برنامه های تازه ای دارد.

محمودی  اذعان داشت: در سال گذشته سازمان تامین اجتماعی قریب به 5 هزار و 200 میلیارد تومان با کسری بودجه مواجه بوده که با روی کار آمدت دولت تدبیر و امید، این مشکلات جبران شد.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران اظهار داشت: در بودجه سال 93 استان مازندران، مبلغ 164 میلیارد تومان کسری بودجه داریم.


وی از راه اندازی سیستم مشاوره تلفنی در بخش زایمان و بیماران قلبی خبر داد و افزود: جهت کاهش دغدغه های پس از زایمان بیماران، تعدادی پرستار و مشاور در بیمارستان های تامین اجتماعی در سطح استان، بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات بیماران تا 10 روز پس از زایمان و همچنین در مورد بیماران قلبی که در بخش ccu  بستری بودند، خواهند بود.

محمودی در خصوص افرادی که از یارانه برخی بیمه‌ها مثل قالیبافی و ... استفاده می‌کنند اما در آن شغل، اشتغال ندارند گفت: در صورت تایید شدن این مسئله، بیمه این دسته از افراد را قطع می‌کنیم.

وی ضمن بیان اینکه دولت مقرر داشته از محل درآمد حاصل از صرفه جویی هدفمندی یارانه ها، سالانه 200 هزار نفر را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد، افزود: از ابتدای طرح تاکنون، 25 هزار و 295 نفر در استان مازندران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: استمرار این طرح منوط به این است که دولت این اعتبار را تخصیص دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 26 تير 1393
احتمالا به کارکنان خود زیاد پاداش می دهد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.